älvsbyn

Levi har sovit SKITDÅLIGT inatt, oftast sover han ju bra men icket i natt. Men vi låg kvar i sängen ändå till tio imorse, sen packade vi ihop skötväskan och begav oss till Älvsbyn för att gratta min syster Sarah som fyller 18 år idag. Hon ville ju ha smycken av märket snö, men jag hittade inga som jag tyckte var nog fina med tanke på priset, så hon fick pengar istället. Hennes mamma passade på att ge oss mera kläder till Levi, hon har hållt oss med kläder sen Levi föddes, vi har inte behövt köpa nåt alls. Hennes pojke fyllde ju ett år för en månad sen så det blir ju att han växt ur kläderna lagom till då dem passar Levi.


Tårtan, Levi med "morfar", Födelsedagsbarnet, Sarahs farfar Henry ville ha korvmackor istället för tårta, Snutten på kalas




Efter kalaset for jag förbi hos min farmor, där var det dukat bord, min pappa och hans familj skulle visst komma dit och äta. Har ju inte träffat dem på över ett halvår, han har alltså aldrig träffat Levi, förens idag då. Jag stannade kvar och åt med dem och sen följde jag med till påle och fick en påse kött. Nasti passade på att busa med deras golden Izzy också, så nu är Nasti alldeles blöt på öronen då Izzy har dreglat på honom, han måste badas.


Izzy och Nasti




Var förbi hos Emils mamma också när jag var i pålsträsk, men jag tror jag skriver ett alldeles eget inlägg om det strax.


Levi ligger i farsans knä och pratar som bara den. Jag tycker alltid han börjar prata på och skratta när det var längesen han och Chris träffats. Det märks att han blir glad.




Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback