Arjeplog

Jag och Levi steg upp vid 9 idag, krubbade och sen gick vi in till stan. Jag lämnade igen en tröja som jag köpte igår, och sen mötte vi upp M & S från Arjeplog.vi gick och kollade i affärer ett tag och sen promenerade Jag, Levi och Nasti hem, brudarna for iväg till Luleå för piteå hade visst inte nog bra utbud för Arjeplogarna.

Jag har precis ätit lunch och nu väntar vi på att Chris ska komma hem från jobbet så att vi kan lasta in sakerna i bilen och åka iväg mot Arjeplog.

Nu ropar snutten så jag måste avsluta. Ha en bra helg!

Kommentarer
Från: Jenny

Vilken fin blogg du har ! :) O vart for lillen växer ! :) Hoppas att allt är bra ! KRam

2008-08-01 @ 19:59:05
URL: http://jennylundberg.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback