borta bra men hemma bäst

Idag har det inte hänt mycket alls. Jag fick sovmorgon, skönt skönt. Vet inte varför men Levi har börjat vakna och ska äta på natten nu, det brukar han ju inte göra. Kanske behöver mer krubb under dagen så vi får väl pröva oss fram, är ju så himla svårt att veta hur mycket man kan ge när man har ett kräkbarn tycker jag.

Vi packade iallafall ihop och åkte hem idag, Levi sov under hela bilresan och när vi kom till piteå for jag och Chris å hämtade skrov å käkade och sen la vi oss alla tre och sov middag i våran STORA sköna säng. Har ju sovit ganska trångt senaste nätterna så nu uppskattade man verkligen våran egen säng.

Mer än så kan jag inte berätta för vi har faktiskt inte gjort mer. Vi är trötta båda två, Chris blev ju dålig igår så han är hemma från jobbet idag, får väl hoppas han blir bättre nu.


Jaja nu ska Chris he igång en film som vi ska se, sen blire väl sängen. Ska lägga mig tidigt ikväll igen, är sjukt trött!

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback