BVC

Idag har vi varit på BVC. Snutten har fått väga och mäta sig också fick han ju en spruta i benet. Han tokskrek i ca 5 sek och sen var det bra . Han väger iallafall nu 7270 gram och är 64 cm lång. Stora killen! Fick tips på bvc om smakportioner som vi ska börja med när han är 4 månader, alltså om några veckor, lite recept och så. Fick även tips om en ersättning som motverkar kräkningarna så efter BVC besök gick jag och snutten in till stan och köpte den så nu ska vi testa.

Känner mig mycket piggare idag, tack å lov. Får väl se nu vad som händer i helgen, jag blev ju så lagom frisk till den. Tjejerna i Älvsbyn ska käka surströmming.. Har ju aldrig smakat det men tyvärr har jag känt lukten. Får väl isånnafall fara dit med klädnypa på näsan. Har sån beslutsångest inför denna helg så det är inte sant. Vad ska vi göööööööööra?





Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback