Då var helgen slut

Vik-festen igår var superrolig. Kul att träffa alla och god mat var det. Vi gick ut på 1906, sjukt mycket folk, jag fick världens huvudvärk för det levde om så mycket, man var tvungen att skrika till varann för att höra, fastän vi var ute på terassen. Men trevligt var det endå.




Levi var som sagt med farsan i Älvsbyn. Han hade varit go och glad kexchoklad hela dagen. När jag kom hem inatt fick jag se en inspelning när Levi skrattade för första gången igårkväll. Och det missade jag ;( TUPISKT. Jaja det går väl fler tåg. Levi låg i våran säng och sov när jag kom hem, mysigt tyckte jag så efter nattfikat så kröp jag ner brevid snutten och slocknade som en klubbad oxe. Fick en lååång sovmorgon idag också och det var sjukt skönt.

Här är en film när levi skrattar men tyvärr är det inte så bra kvalla då det är filmat med mobilen:

skrattsnutt

fattar inte hur man lägger in en video här heller så om någon vänlig själ vill besvära sig om att berätta för mig så blir jag en happy happy girl.


Vi har iallafall varit och ätit pizza idag, och sen for vi och hälsade på Chris moster och hennes karl. Hon visade mig hennes kamera och en sån vill jag verkligen ha, så vi får väl se. Dom ska iallafall komma hit snart är det tänkt, vi ska se film och bara mysa. Jaja nu ska chris ha datorn så det är bara att flytta arslet. Bye

Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA [TÄVLING!] - Caroline.

Du kopierar koden där på youtube och lägger in den som html... finns ju att välja där uppe när du skriver inlägg : ) Kan förklara bättre på msn sen. Ingen vidare förklaring det där.

2008-08-17 @ 21:28:52
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA [TÄVLING!] - Caroline.

Nu gick de ju att se filmen, förut gick de inte. Så söt.

2008-08-18 @ 21:00:56
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: Elin Olsson

Hihi, sötbebis:) Äntligen börjar han bli stooor :D

2008-08-19 @ 00:08:26



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback