dagens

Vi klev inte upp förens 11 idag. Jag och snutten låg och jollrade i sängen ett tag men sen var det bara att pallra sig upp för då kom Linda hit med sin snutt, också gjorde vi fotavtryck med fingerfärg.

Harry, avtryck




Är ju pissdåligt väder idag. Jag som tänkt motionera men det får jag väl ställa in då. Chris har tagit bilen till jobbet så inte kan man fara och hälsa på nån heller. Jag är sjukt trött, fattar inte varför för jag har sovit bra endå. Tror det är brist på rutiner, min kropp behöver verkligen äta och sova på fasta tider, så jag får nog skärpa mig på den punkten.

Jag har beställt från hm idag, två babyfiltar, precis sånna som jag letat hela sommaren, bomullsfilt. Jag har en som jag fått och den är perfekt, lagom stor och söt, med kaniner på.  Fleecefiltar blir så himla varma, snutten blir alldeles blöt i svett av dem. Beställde 3-pack bodys också, och en mössa. Kan vara bra nu till hösten.



Levi ligger och sover i vagnen nu. Hoppas han sover en stund nu så jag hinner surpla kaffe i lugn och ro. Då blir jag väl pigg lagom till sängdags. he hjälps it.




Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback