det var den dagen

Nu är papprena påskrivna. Var ju inte bara ett papper om man säger så. Efter att vi varit på socialkontoret så gick vi ut och fikade på stan, och kollade runt i lite affärer. Tänkte köpa något till Chris låtsas-syster Malin som fick en flicka i lördags. 1695 gram och 46 cm, fatta liten hon måste vara. Iallafall så finns det ju så sjukt söta flick kläder men jag bestämde att vi ska kika vidare sen för vi var tvugna fara hem eftersom Levis gammelfarmor skulle komma på besök.

Så nu har vi haft besök, en snabb visit blev det. Jag och Levi har vart på en långpromenad, det kunde jag gott behöva efter den senaste veckans frossande, känns som om man lagt på sig typ 7584937589 kilo den senaste veckan med allt pizza och hamburger ätande. Levi låg så snäll i vagnen och lekte med tigern, han börjar verkligen vara med mer och mer nu, griper efter saker, men lite tafatt är han fast han fick tag i tigern tillslut.


 Chris håller på att grilla nå kött nu så snart äre väl krubb. Jag ska fara och hämta Chris mosters bil för vi ska åka till happis imorn och fara på ikea, WIHOOOOOO! Jag har längtat som en tok.


Jajja, ingen rast ingen ro..




Leker med tigern









Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback