Första smakisen

Idag har jag och Elin varit och tränat på gymet, hurtbullar som vi är. Riktigt skönt faktiskt. Tog en kort promenad med barnvagnen efter gymet så Levi fick komma ut en sväng också. Nu sitter vi och ser en film, jag har precis lagt Levi så han kommer väl spotta tutte om en stund och sen sover han nog sött.

Idag fick Levi sin första smakis, jag köpte majsgröten som Carro (www.freijasmamma.blogg.se) tipsade om. Han var väl lite tveksam till en början, det verkade som att han inte fattade varför han inte fick flaska när han var hungrig, men efter ett tag började han smaska i sig gröten, han ville som suga på skeden också men det är väl för att han är så van flaskan.


Jaja jag ska gå och se klart filmen och sen ska jag sova, är jättetrött också måste jag ju ladda inför imorgon då vi ska gå på stan. Jag skulle verkligen behöva klippa mig också, mitt hår går knappt att kamma ut och då har man väntat snäppet för länge med att gå till frisören. Jag färgade iallafall håret för en stund sen, brukar ju bli bättre av det, iallafall i mitt hår, men jag har inte testat kamma ur det ännu. Jaja igen, sova var det.




Ps. det kommer smakis-film och bilder imorgon. Chris har formaterat datorn så ingenting funkar för tillfället.


Kommentarer
Från: Linda

kul med första smakisen! snart ska även harry få prova, men jag väntar ett litet tag till =)

2008-08-27 @ 22:46:51
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Testa att ha plommonpuré i gröten, då brukar den slinka ner fort nam nam. Dessutom är de ju bra för lilla magen, eftersom magen inte är så van fast föda.

2008-08-28 @ 11:37:28
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback