framme

Nu är vi framme i Arjeplog. Levi sov hela tiden i bilen. Levi`s farmor blev så glad över att träffa snutten, och farbror Frank har gullat massor med honom. Vi har hunnit gå till pizzerian här och krubbat. Dom andra har farit iväg med bilen, vet inte vars dem skulle men jag och Levi är iallafall ensamma i huset.

Ska väl gå å se lite tv nu och varva ner innan snutten ska sova. Jag har märkt att man som måste ta det lungt ett tag innan det är sängdags, annars har han så svårt att komma till ro när han ska sova, och blir övertrött istället. Tycker han sover sämre hela natten ocskå om man inte gör det.

Får väl se nu hur fullt upp man kommer ha i helgen, vi har massor vi ska hinna göra. Ska försöka gå spångarna också medans vi är här, så himla mysigt. Jag ska försöka hinna uppdatera under helgen, jag lär ju ha en farmor som vill vara med snutten så det kommer nog inte vara några problem.


Ha en bra kväll!

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback