fredag igen

Veckorna går så sjukt fort nu. Omän jag är hemma varenda dag så tycker jag endå mest om helgerna. Är väl för att det mesta händer på helgerna och alla andra är lediga då också.

Inatt bestämde jag mig för att få snutten att sova ännu längre i sträck utan mat. Han vaknade klockan 5 imorse, 8 timmar utan mat var det då. La över honom i vagnen och vagnade ett tag och då somnade han om till klockan 7, och det dög bra tycker jag.

Vi har inte gjort nå alls idag, hitills iallafall. Chris for till jobbet för en stund sen. Snutten har badat, jag har tvättat.. Levi ligger och krubbar nu och sen tänkte vi fara och handla, det behövs. Ska gå ut och gå ikväll igen med kåggan tänkte vi.

argminen, snyggsnutt



badsnutt







Chris skulle göra kläm-mackor



C: Vad var det du hade på dina mackor, du vet??
L: Korv, ketchup och ost
C: MEN USCH
L: haha men va? du åt ju upp mina!!!



Han vägrade erkänna att han tyckte dom var jättegoda. Sanningen är faktiskt att han åt upp mina för att dom var mycket godare än hans. Iallafall så tog han fram skinka, tomatpure och ost till dem han gjorde igår. Ganska likt mina mackor endå ;)

Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA [TÄVLING!] - Caroline.

Haha vilken söt surmin, han har.

2008-08-16 @ 09:13:43
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback