fullt upp

Vi har gått på nolia idag igen, jag och M möttes upp också gick vi och såg på Levi`s låtsas farfar stefans dotter Janina som var med i en talangjakt, hon sjöng superbra och kom trea. Hon har ju också vart med i diggilo, och är endå bara 15 år. Sen har vi vandrat omkring ett tag, jag och M åt en souvas också, jag som sa att jag skulle sluta äta ute, men jag skyller på att det är sommar.



Myser i vagnen




Jag och Levi promenerade hem sen, plockade undan lite hemma också gjorde jag mat till mig själv. Jag har ju typ sämst ögonmått så jag gjorde lite för mycket spenat till fiskpinnarna, tur att jag gillar spenat. Samma med pasta, jag gör alltid hur mycket som helst, speciellt om jag är hungrig då blir det pasta till ett helt kompani.




A, H och deras lilla Oskar har varit här och hälsat på nu ikväll, vi har sett på "kung fu panda", jag såg ju den igårkväll så nu har jag hunnit se den två gånger. Himla kul film fast dom slogs lite för mycket tyckte jag, det är ju endå en barnfilm. Sen så har vi druckit kaffe och bara umgåtts. Dem har varit här flera gånger nu och jag å Chris har aldrig varit å ens sett hur dem bor, så vi tänkte åka till Luleå och hälsa på dem på måndag.

Anna och Oskar



Farmor Anette och Farfar Stefan har farit härifrån nu, får väl se när vi träffas nästa gång. Är ju snart marknad i Arjeplog så då ska vi säkert dit. Dom skulle på kalas i luleå ikväll så dom kanske skulle komma hit och sova inatt, får väl se om dom dyker upp, annars skulle dom köra direkt till Arjeplog.


Föresten så har Levi varit jättegrinig både igår och idag, det ser ut som att han kliar med tungan mot tandköttet men jag kan inte känna någon tand. Men då sa H att det kliar ett tag i tandköttet innan man kan känna nån tand, så det är säkert nån tand på G då. Ska gå till barnens hus imorgon å köpa en såndär bitring och lite andra saker som snutten behöver.


Nu ska jag och Chris se en film och mysa, Levi ska få lägga sig och sova strax.


Mina killar ser på tv







Kommentarer
Från: kg

men kom på måndag på barnens hus, då jobbar jag : )

2008-08-10 @ 12:45:09



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback