Han vet vad han vill

Jo verkligen. Ett tag efter att vi lagt oss vaknade Levi och ville INTE somna om i sin egen säng. Han gnällde och sparkade, men så fort jag tog upp honom och la honom mellan oss i våran säng så: Knäpptyst, inte en spark, inte nå, han somnade om på en gång. Han har ju faktiskt gjort samma sak i helgen men jag tänkte att det kanske var för att vi var borta och han sov i mjukliften, men tydligen inte.

Hoppas bara att det inte blir en vana. Men jag har en plan ;)


Snart ska vi fara och skriva på faderskapspapprena, lite sent men vi fick faktiskt ingen tidigare tid, är väl för att det varit sommar. Sen vet jag faktiskt inte vad vi ska göra, inga planer alls.

Jaja nu ska jag krubba nå och göra mig iordning.




Kommentarer
Från: Linda

Mysunge med mysföräldrar =] vi har inte heller skrivit faderskapspapprena än, vi fick inte en tid förrän den 19!! helt sjukt vad länge vi får vänta på en tid, typ 2 månader, sjukt!

2008-08-05 @ 10:51:02



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback