helt död

Chris jobbar som sagt natt i veckan, och vad tror ni han gör när han slutade imorse? Jo, han plockade undan här hemma och väntade på att Levi skulle vakna, så att han kunde vara med honom så jag fick sovmorgon. Har inte jag världens bästa karl?

Snutten har inte varit ute på över två dagar och jag tyckte att vi båda två behövde lite luft så vi gick ut en sväng. Levi verkade tycka det var skönt, han gillar ju att sitta i vagnen. Vi gick och handlade lite och sen gick vi hem och lagade middag.

Nu har vi precis kommit hem från min mamma. Hon fyller år idag så vi har varit och grattat henne. Jag fick mig nå the och honung för halsen också. Snutten har suttit och lekt med mormor på golvet en stund med en leksak, roligt. Leksaken är hur gammal som helst, lite roligt att hon har kvar saker sen jag och min lillebror var små.


Chris har beställt nå boxer grejs som vi har hämtat ut idag. Så nu kommer vi ha typ ALLA tv kanaler. Eller alla kanaler man vill ha iallafall, kanske inte de persiska nyheterna eller grekiska barnkanalen men ni fattar kanske.,.. Chris argument till att vi ska ha alla kanaler var "men det är ju alla barnkanaler till Levi". Ööö det dröjer väl ett tag innan Levi har nån nytta av en tv men jaja, vi behåller väl boxern. Dom som känner mig vet att jag inte är så mycket för att se på tv men jag får väl börja se :)



Nu är jag helt trött och slut, ska lägga mig framför tvn och kolla vad det är för kanaler.



Snutten hade nåt för sig i vagnen, men det är nog bara han som vet vad han gjorde


Kommentarer
Från: Linda

vilken pärla till karl du har! och en riktig sötsnutt har du!

2008-08-20 @ 22:16:12
Från: FREIJAS MAMMA [TÄVLING!] - Caroline.

Har ni kanalen E! nu? Den är skiiiit bra den vill jag ha. Kollar alltid på den när jag är hos pappa. Haha.

2008-08-20 @ 22:16:34
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback