ikea

Igår for vi till happis och gick på ikea, världarns roligt första timmarna men vi var gooode less där i slutet och ville bara hem. Emma följde med också, hon var med Levi när jag och Chris hade svårt att bestämma oss, vilket vi ofta hade haha. Levi var iallafall jätteduktig, lite gnäll då och då men då var vi ju också där från 10 på morgonen och åkte inte hem förens 17. I bilen påväg hem däremot var snutten ledsen så tillslut hoppade jag bak till Emma och Levi, också tittade vi på tvättlappsförpackningen, fiiiin.


Annars var dagen bra, Emma och Chris gaddade ihop sig mot mig men jag är van, jag bor ju med Chris så hans "roliga" kommentarer klarar jag av, enda skillnaden var väl att det blev dubbelt så många av dem men jag slutade nog lyssna efter ett tag :)

Väl hemma så började vi skruva ihop lite möbler, men jag gav upp ganska fort och gick och la mig. Levi fick somna i våran säng så jag bar över honom i hans egen säng där han, hör och häpna, sov heeeela natten utan att vakna. Så hans "ska ligga i storsängen med mamma och pappa-period" kanske har gått över nu.









Idag så ska vi väl fortsätta sätta ihop alla möbler. Levi vaknade vid 8 och då klev vi upp, men nu sover han igen brevid farsan. Tröttsnutt. Svärmor kanske kommer idag, annars så kommer dem imorgon, det återstår att se. Nåja, jag har inte tid att sitta här längre, ska väl fortsätta här hemma.










Kommentarer
Från: Sandra

Han är så söt lilla levi =)

2008-08-07 @ 10:51:30
URL: http://sandralaituri.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Absolut! : ) Såg ditt mess för ett tag sen också. Haha. Med oss är de bara bra, hur är det med er. Mysigt med en Ikea trip. Det var länge sen. Ja iallafall ett år, men Johanna sa nått om Ikea bara hon hittar sig en lägenhet : ) haha.

2008-08-07 @ 12:37:14
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vad köpte ni för nått kul då? : )

2008-08-07 @ 13:40:41
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback