kamera

Har pratat med Chris moster Linda som är medialärare på backa. Hon tyckte inte alls att jag skulle köpa en systemkamera om jag inte är intresserad av att lära mig alla funktioner, och det är jag ju inte. Men hon skulle hjälpa mig att hitta en bra kompaktkamera istället. Tydligen hade hon köpt en som var suverän, så jag ska kolla vad det är för nån.

Levi ligger och sover nu. Han har spottat tutte några gånger så jag har fått gå och ge han den, men nu har han slumrat så sött, TROR JAG. Rätt vad det är så börjar han väl gråta förstås.


Jag har beställt kort på Levi. Min kabel till kameran är hos chris Pappa, han skulle posta den till mig. Har ju typ 400 bilder på kameran som jag inte kunnat lägga in, så då ska jag beställa ännu mer bilder.



jaja nu ska jag gå å se den där filmen, igen.. jag har nämligen fortfarande inte sett "på andra sidan häcken", jag somnar ju hela tiden. Chris kommer hem om drygt en timme, jag längtar. Fånig som jag är tycker jag det är jättetråkigt att vara hemma om inte han är hemma. Om jag är borta och vet att Chris är hemma så längtar jag oftast hem. Kärleks som jag är. Men det är väl bra, fortfarande galen i honom efter mer än 2 år.




Kommentarer
Från: Söt lollo : )

2008-08-14 @ 20:59:28



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback