konstigt trött?

Igårkväll gick jag och la mig strax efter att Levi somnat. Oftast brukar jag sitta uppe ganska länge på kvällen just för att när han sover kan man göra vad man vill, oftast sitter jag vid datorn eller ser på tv. Men nu har jag sovit hur länge som helst, och är tröttare än vad jag brukar vara efter att ha suttit uppe länge. konstigt det där, jag borde ju vara utvilad tycker jag.

Tänkte laga nå smakportioner till Levi idag, morotspure tänkte jag testa. Har dock slut morötter, moröttsätare som jag är, så vi måste ut och handla. När jag flyttade hemifrån hade mamma fortsatt köpa morötter av vana, men då var det ju ingen som åt av dem så hon gjorde nån moröttsgratäng (?!) av alla morötter.




Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback