Levi har fått en stol

Jag har precis vart och mött upp Carro i stan, jag beställde en barnstol med dem när dem var på ikea så nu har jag hämtat den. Himlarns bra nu har Levi en egen stol.

Snutten har då inte alls sovit bra i natt vilket innebär att jag inte sovit bra heller. Men han har legat kvar ganska länge i sängen och pratat med sig själv så jag känner mig endå ganska utvilad nu. Idag ska vi på industri området och kika omkring lite på affärerna. Snutten har precis somnat så nu ska vi ta och laga nå mat, rasta hunden och sen bege oss. Jag är inte sugen på frukost, jag är sugen på riktig mat.. Får väl se vad vi hittar på.


Elin åker hem idag så då blir jag ensammen. Men jag lär väl ha fullt upp endå förstås, man har som alltid fullt upp nuförtiden. Jag minns sista månaden innan Levi kom, fytusan jag hade ingenting att göra alls och vad dödligt less på att se tv och sitta vid datorn. Inte orkade man gå särskilt långt heller. Mamma sa till mig då att jag skulle vila medans jag kunde för det hinner du inte sen. Oj så rätt hon hade! Men jag trivs så himlarns bra med mitt liv som det är nu så det gör ingenting.



Mat nu







Kommentarer
Från: Madelene,

Oj vad ni är vackra lowlow:)

2008-08-29 @ 11:17:43
URL: http://mdln.blogg.se/
Från: sandra

Det är lugnt, vi får ta det en annan gång. Om inte annat så får jag komma till pite nångång ;P skickar numret via sms. Vad har ni för er i helgen?

2008-08-29 @ 18:03:07
URL: http://sandralaituri.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback