lördag förmiddag

Natten har varit hemsk! Levi har legat och sparkats massor, och vi har legat trångt som bara den, så idag ska Levi`s farmor hämta en större madrass så vi ryms alla tre på den. Har ju med mjukliften som snutten ska sova i men den börjar bli för liten, eller så är det Levi som börjar bli för stor. Vi måste fixa så att det finns en spjälsäng här också när vi ska komma och hälsa på, blir ju rätt ofta endå.


Snutten vaknade 8 imorse, så då steg jag och svärmor upp och var med honom. Har hunnit ta mig en dusch och plocka undan här hos dem lite. Farbror Frank sitter här brevid mig, och Levi ligger i mitt knä. Han har hunnit slumra på soffan en stund så han är nyvaken nu igen.

Får väl se vad som händer nu idag. Ikväll är iallafall M`s kalas, ska bli kul att komma ut och träffa lite folk. Farmor Anette ska vara barnvakt och det känns lite pirrigt, har ju inte lämnat bort honom nån längre stund förut men det ska nog gå bra, han är ju oftast nöjd å glad så. Hade vart värre om jag visste att han låg därhemma och grät.

Ajja, nu ska jag pysa så farbrorn här får igen sin dator.



Farbror Frank, Levi, Jag


Kommentarer
Från: Linda

hoppas ni får trevligt ikväll och att Levi har det bra hos farmor =]

2008-08-02 @ 14:03:49



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback