lördagen

Igår fick vi för oss att åka till Arjeplog iallafall. Jag stressade som en tok och packade å höll på för att vi inte skulle komma dit så himla sent. Mammas familj och hennes faster kom förbi och hälsade på mitt i allt packande, jag och chris fick presenter också, jättefina thekoppar och en fräsig thesil.

Väl i Arjeplog så hamnade vi hos M&M. Dom skulle ut och frågade om vi inte ville följa med så Levi fick vara med farmor, vilket var väl uppskattat. Var iallafall en superrolig kväll. Gick till hamnen där dem hade nåt sorts disco och inte helt oväntat, en kåta. Dem stängde klockan 1 och då var alla på topp men vad gör man, så vi gick hem.


Carro, Moa och Jag



Snutten hade varit så snäll så snäll. Iofs så somnade han ju direkt efter jag for så han skulle inte märka om jag var hemma eller inte. var ju bara utan honom 4 timmar och han sov hela tiden, det känns bra! Så imorse när han vaknade tog jag över och gav honom flaskan, sen har vi fortsatt sova endå till 11 idag. Så nu är vi utvilade. Jag känner mig helt pigg och kry, ett hett tips när man druckit är att ta 2 resorb innan man lägger sig, och 2 när man vaknar, funkar kanon för mig varenda gång.


Idag är väl tanken att vi ska fara och äta pizza, får väl se om det blir nå av det men man kan ju hoppas, för jag är hungrig. Nu ska jag gå och se vad karlarna gör. Ha en bra söndag!



Kommentarer
Från: Linda

Hoppas helgen har varit bra!

Tycker vi ska träffas snart!! =)

2008-08-25 @ 12:35:32



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback