MAT

Nu håller jag på att koka spaghetti. Chris har tagit med Levi på en promenad, så att han får lite frisk luft. Snutten har varit så duktig, legat med mig på soffan hela dagen, det är han ju inte direkt van. Men han har varit nöjd och glad endå men nu fick han iallafall komma ut en stund. Det var nog inte så smart av mig att gå in till stan igår, hade säkert mått bättre om jag inte gjort det men men så kan det gå. Vi har iallafall sett filmer på tv1000 hela dagen. Nu senast "oliwer twist", bra film. Jag ville hoppa in i filmen den här gången också och hjälpa honom, haha.

Nejnej, nu ska jag njuta av lugnet medans jag är ensammen. Har hunnit diska undan i köket så nu ska jag sätta mig framför tv:n (igen) och äta. Hoppas jag är frisk snart för jag hatar verkligen att sitta inne hela tiden.

Kommentarer
Från: kg

schysst timing med nyboxen : )

2008-08-23 @ 17:59:59



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback