mysiga mornar

Levi har börjat "leka" själv på mornarna nu. Imorse låg han säkert 1½ timme mellan mig och Chris och pratade med sig själv, sög på händerna och kollade omkring. Härligt med en mjukstart på morgonen. Tillslut bestämde jag mig iallafall för att vi skulle kliva upp, jag och Levi. Men han kände visst för att sova mera så nu har snutten somnat igen.

Idag ska Chris ta med Levi till älvsbyn. Dom ska väl fara om ett tag. Jag ska på vikarie-fest ikväll och det innebär att jag inte kommer få träffa Levi i vaket tillstånd förens IMORGON. Har aldrig varit ifrån honom så länge men det ska nog gå bra.

Jag måste väl in till stan en sväng också innan dom stänger. Usch nu får jag en klump i magen.. Min lilla snutt.. Jaja han ska iallafall vara med farsan sin så han lär ju överleva.. Frågan är om jag gör det dock..

Kommentarer
Från: Sandra

Du överlever =) Själv har jag dock svårt för att vara ifrån Viggo (hunden), så jag kan inte ens tänka mig hur det är för dig :D önskar dig en trevlig kväll! krams

2008-08-16 @ 14:19:23
URL: http://sandralaituri.blogg.se/
Från: Sandra

I helgen gör vi inte så mkt. Jag har just överraskat richard med en 3-rätters middag, och det verkade uppskattat =) Ikväll vet jag inte, richard pratar om att han är sugen på att fara nånstans och dricka en öl, så vi får se.. Och du ska ut och svänga din lurviga? =)

2008-08-16 @ 19:44:55
URL: http://sandralaituri.blogg.se/
Från: Johanna

Dom sitter visst inte nog bra

2008-08-17 @ 11:23:10
URL: http://johanyjohansson.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback