myskväll

Nu har vi precis kommit hem från Luleå. Vi for in på babyproffsen och kikade en sväng, sen for vi och hälsade på A, H och deras lilla oskar. Vi drack kaffe, spelade guitar hero och bara umgicks. Levi fick en gorilla av Oskar som han suttit och kollat på i bilen påväg hem.

På hemvägen stannade vi på kioskpiraten och köpte glass, godis, dricka och popcorn för HUNDRASEXTIO kronor, så nu ska vi strax gotta oss och se en film, "på andra sidan häcken" tänkte vi se, H sa att den var bra. Jag gillar disneyfilmer, tror aldrig jag sett en av deras filmer som jag inte gillat.


A&H:s grannars dörr.. torof mina kate?! eller står det kafe?




Levi har varit så glad och go hela kvällen, myskillen. Men det är klart han har ju sovit precis hela dagen i princip, varit vaken max en timme fram tills 17-tiden. Så nu ikväll har han varit på superbra humör, skrattat och pratat. Vi har precis gjort lillen sängklar, tagit på pyjamas och bytt blöja. Ska bara krubba lite om ett tag sen är det natten för Levi.




Ajja, nu ska vi göra iordning popcornen och fixa med filmen så vi kan lägga oss i sängen alla tre och mysa.

hejs






Kommentarer
Från: ab

åååh, va mys att ni kom igår, måste göras om !:)

2008-08-12 @ 09:13:03
URL: http://annaberglundh.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback