natten..

.. har inte varit så rolig. Jag har legat och hostat och då vaknade snutten förstås. När jag fått honom att somna om gick jag och la mig i soffan istället, så fick Levi ligga kvar i våran säng.


Nu är min lillebror och hans kompis här, mamma skulle göra några ärenden så hon lämnade av dem här först. Dom sitter och ser på disneychannel. Haha långben är ganska kul :) Kompisen har en ärtsnärtare, jag minns när vi sköt med sånna när jag var liten, skitkul tyckte vi. Också minns jag en tant som blev sur för att vi tog rönnbär som skott, hon tyckte det var fåglarnas mat.

Jag mår fortfarande bajsdåligt. Ska det aldrig gå över? Chris är långledig, nästan en vecka från och med imorgon men inte kan vi åka någonstans om jag är såhär. Fattas bara att jag smittar snutten och Chris också, hoppas inte. Hur mycket snor kan man egentligen ha i näsan? Jag har inte ont i halsen längre så det är nog inte halsfluss men däremot så hostar jag och snorar hur mycket som helst.



Mycket text om ingenting. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen lägga mig och vila medans Levi sover.

morgonmys i soffan



Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback