natten

då var den natten avklarad. Snutten åt kvällsmat vid 19, sen somnade han i bilbarnstolen påväg hem från Chris moster Linda. När vi kom hem la jag över honom i vagnen som stod i sovrummet, det gick väl bra ett tag men sen började han som han gjort de andra kvällarna, vill sova med oss. Jag vagnade ett tag men sen gav jag mig och la mig med honom i våran säng, han somnade på typ tre röda. Sen när jag gick och la mig för natten så bar jag över Levi i vagnen, och det gick bra. Där har han alltså sovit hela natten. Fast han vaknade en gång och då var jag snabbt upp och vagnade, då somnade han om, men sen när jag kollade på klockan så var den endå 4.30, så han var nog hungrig. Men som sagt, han somnade om en timme till.


Nu har snutten precis krubbat och ligger med Chris i våran säng och sover. Jag ska gå ut med Nasti och sen åka och lämna han hos min mamma och sen fara och hyra ett släp.

Föresten så hörde jag inatt att Levi snarkade lite, haha, så söt!!



Ha en bra dag!

Kommentarer
Från: Linda

men hallå!! vad är detta för något!?!? här har jag väntat hela gårdagen på en uppdatering (anade att jag skulle få vänta till kvällen med en pga ikea), men att det fortfarande inte kommit någon är dålig stil louise! bättring på den fronten genast! haha :P

2008-08-07 @ 10:34:58



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback