Nolia

Imorse åt vi frukost och sen bar det direkt av. Jag och Levi promenerade in till stan medans farmor och "farfar" körde bil. Sen gick vi runt ett tag på stan och kollade i affärer, hämtade nolia biljetter och promenerade iväg till nolia. Väldarns mycket folk, alla ska som "smita" förbi barnvagnen och det gör ju att man får stå still var femte meter typ. Jaja jag har ju inte bråttom så, men endå irriterande. Sen hörde jag dem som klagade "att man måste gå med barnvagn här", jåå så jag ska sitta hemma bara för att jag har barn?

Jaja iallafall så köpte jag inte något, men farmor Anette däremot var inte särskilt svårövertalad när mässfolket kom och ryckte i henne, hon som bara försvann hela tiden och då hittade man henne vid nån monter eller så.

När Chris slutade jobba möttes vi upp i gallerian och kollade runt lite till, sen gick vi och krubbade kinamat, mumma. Sen for vi och handlade och efter det gick vi hem.


Levi har legat/suttit i vagnen hela dagen, han har varit lite grinig till och från, mer än vanligt faktiskt. Han suger frenetiskt på händerna och stoppar allt han kommer åt i munnen, vi börjar tro att det kanske är tand på G? Han har iallafall fått en jättemysig och fin kanin av märket bukowski tror jag det var, som han också skulle stoppa i munnen men det lossnade nå lurv från den så den är nog inte för så små barn skulle jag tro. Jag tror mycket.


Jajaajaja nu har jag faktiskt inte tid att sitta här mer. Har ju främmande så vi måste passa på att umgås med dem när dom är här. Det blev ett långt inlägg, är det någon som orkat läsa allt?? JAJA IGEN, hejs!






Kommentarer
Från: Johanna

Fan vad seg jag är, såg nu att du kommentera att du behövde hjälp?

2008-08-08 @ 19:24:43
URL: http://johanyjohansson.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Mysigt! Vi ska inte göra så mkt alls. Ta det lugnt bara. Henke och Angelica är här nu : )

2008-08-08 @ 19:41:36
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Men så JÄVLA irriterande med folk som slänger ur sig sånt där "Måste man gå med barnvagn här" Kan ju tänka mig att sånna som säger så INTE har barn. Idiotiskt! Freija har också käkat på händerna och allt ska in i munnen hon har hållt på så länge vi har också trott att de är gaddar på g men inte det. Vi har till och med köpt en liten tandbortse och bamse tandkräm. I förebyggande syfte ;P Idag fick hon smaka på bulle nåra smulor i munnen och oj vad hon tuggar! Jäkla gam!

2008-08-08 @ 19:48:01
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: Linda

självklart! du vet att jag är en trogen läsare så jag lusläser varenda rad ;)

2008-08-08 @ 22:30:56



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback