shopping

Nu har vi varit och shoppat, jag hittade lite kläder och sånt, roligt roligt. Klippte mig också och jag blev nöjd men det brukar jag oftast bli också så det var ingen överaskning. När vi kom hem så fick Levi sin andra smakportion, det gick bättre idag än vad det gjorde igår, nu sög han inte på skeden hela tiden.

Snutten krubbar



Vi har precis sett klart en film nu, "Ps i love you", och jag grät mig igenom hela filmen! Jag minns inte senast jag såg en så bra film, känner mig helt slut nu efter allt gråt, haha. Chris for precis till jobbet, usch vad tråkigt det är när han jobbar natt, känns som om man inte hinner träffas och det är så svårt att låta bli att väcka honom på dagen, men men man måste ju jobba och man måste sova så. Jag är iallafall inte ensammen inatt, Elin är ju fortfarande här, men i helgen kommer jag vara helt alen tråkigt värre.




Snutten har varit ganska grinig idag, vet faktiskt inte varför men man har ju dåliga dagar ibland så. Han har iallafall gått att underhålla så det gjorde egentligen inte så mycket. Nu sover han iallafall så sött i sin säng, jag ska väl också sova snart så man orkar upp imorgon.


Snutten ska smaka på mammas mobil


Snutten och Elin snackar

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback