skräckis

Chris hade fixat fram nån fransk film som vi såg igår. "Barnhemmet" hette den tror jag, skitläskig. Fast då är ju jag rädd för typ allt, men inatt fick inte Chris ligga med ryggen mot mig för jag var så rädd, haha.

Jag fick sovmorgon imorse med. Eller sovmorgon och sovmorgon chris har kommit in och väckt mig ett X antal gånger och nu sistgången kunde jag inte somna om så nu har jag klivit upp. Chris Nasti och Levi har gått ut på samhället en sväng och skulle handla lite. Jag ringde just till Chris och mitt i allt sa han "ÅH HELVETE" också la han på. Gissar att Levi spydde.


Får väl se vad som händer idag då, jag börjar längta hem men Chris skulle och fiska ikväll så vi åker nog tillbaka till stan imorgon.


Ha en bra dag




Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback