Slutet av dagen

Nu är iallafall svärmor här. Hon och hennes gubbe sitter och snackar med snutten, som snart ska sova. K är också här och umgås med mig. Och farbror Frank sitter och spelar Xbox.

Nu har vi gjort färdigt för idag, det börjar faktiskt se riktigt bra ut! Vi har hunnit fika nu på kvällen, tårta och kaffe. Jag och Kåggan har kommit fram till att jag är som en jäst bulldeg, jag MÅSTE börja träna innan jag förfaller. Tur att jag har ett gymkort som är lagt på is, och börjar gälla i oktober. Då ska minsann muskler formas, hoppas jag. Men man ska ju ha tid också så vi får se hur det går.


Jaja, nu ska jag sluta vara otrevlig och umgås en stund istället innan snutten ska nattas.



Kommentarer
Från: Linda

sluta låta så hurtig! du behöver inte alls börja träna! JAG däremot behöver det! men som du vet så är ju inte jag mycket för sånt. ett som är säkert är att jag inte kommer att bli nån träningsnarkoman ;P

2008-08-07 @ 21:20:32
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vi har inte gjort så mkt alls idag bara tagit de lugnt ;P

2008-08-07 @ 22:06:43
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Haha tack ;P Vad hittar ni på i helgen då?

2008-08-08 @ 11:58:37
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback