Söndag

Det var en lyckad kväll igår, ett roligt kalas. Mindre lyckat var väl vädret men det gjorde egentligen inte mig så jättemycket att det regnade. Vi gick hem vid 2 tiden och då låg Levi och sov såklart.

Idag har jag och Levi varit hos Levi`s gammelmormorsmor och tagit generationskort. Kul att träffa lite släkt å så, jag har inte varit där på hur länge som helst. Levi charmade såklart alla med bebisspråk och massa leenden.

 Jag har varit jättetrött hela dagen, kände mig som typ ett vandrande träd, haha bra förklaring va. Gick och la mig så fort vi kom hem till farmor Anette så nu har jag sovit några timmar, skönt. Chris pratar om att fara och fiska, men jag känner mig fortfarande helt död så vi får väl se.


Levi ligger här på sängen bakom mig och "knorrar". Han har precis ätit och nu ska farsan byta blöja på honom. Förmodligast ska han sova strax också för nu är det en tröttsnutt.





Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback