stan med Linda

Levi var helt tokig igårkväll. Han låg och tokskrek i säkert en timme, jag kände mig så maktlös när ingenting funkade. sen somnade han iallafall pang bom kring 23.30 och sov heela natten, han har sovit i princip hela tiden och sover fortfarande. Han vaknade för mat kring 9 imorse och då gjorde jag iordning en flaska och gav Chris så han kunde mata honom medans dom låg i sängen, så att jag kunde göra mig klar i lugn och ro. När jag gick dit och kollade efter en stund så hade båda två somnat, Chris medans han höll flaskan och Levi med flaskan i mun, så söta.

Nu har jag och Levi precis kommit hem från stan, vi mötte upp L och hennes snutt och vandrade omkring, åt lunch på stan (igen) och bara umgicks. Alltid lika kul.

Chris sover fortfarande, hans lediga dag idag så jag tänkte att han ska få sova ut, men inte trodde jag att han skulle sova SÅHÄR länge. Snart ska vi börja bege oss till Luleå och hälsa på A&H också så jag måste väl väcka honom endå.

Nee nu ska jag ta och plocka undan här hemma lite.

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback