Stolen funkar superbra!!

Den där stolen från ikea var verkligen superbra! Han sitter där han sitter och kan ha sina leksaker på plastbrickan framför sig, han har varit nöjd och glad under hela tiden som han suttit i den.

Snutten sitter i sin stol






Elin har farit hem tråkigt nog. Efter att hon farit satte jag igång med tvätten och sen promenerade jag in till stan till Malin och hämtade min cykel som jag lämnat där för några veckor sen, jag är snabb som alltid. Kände mig helt naken som gick utan både hund och barnvagn, inte alls lika kul att gå då. Jag for och tränade en sväng efter att jag hämtat cykeln och sen var det bara hem och fortsätta med tvätten. När jag kom hem hade snutten somnat, inte hann jag säga godnatt.


Vet inte alls vad jag ska skriva mer nu.. Ska nog gå och duscha och sen sova. Chris far snart till jobbet, usch vad tråkigt det är när han jobbar natt.

Nakenfis





Kommentarer
Från: Lovisa

Är det en "vanlig" matstol? Den såg riktigt fin ut. :)

2008-08-29 @ 22:59:06
URL: http://lovisasandman.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback