tråkig söndag

Jag testade ge snutten morotspure idag, han gillade det inte lika mycket som han gillar gröten nu, men då har han ju fått gröt i några dagar också. Däremot fick han utslag så jag tror jag ska vänta ett tag innan jag ger honom nå mer än gröt igen.

Jag började på sjukt illa på eftermiddagen, jag gick böjd för om jag stod upprätt kändes det som om jag skulle spy. Som tur var klev Chris upp då jag började må dåligt så vi tajmade varann bra där, då la jag mig på soffan och vilade en stund. Vi har då inte gjort nåt alls idag, bara varit hemma för jag har inte orkat göra nåt. Har plockat lite här hemma men det är väl allt. Imorgon däremot har jag massor med ärenden att göra, suck. Chris lediga dag imorn också gud vad tråkigt att måsta göra massa annat då, men så är det.


Nu är då jag och snutten ensamma. Lillen sitter i mitt knä och snackar för sig själv, jag har nyss filmat honom lite, Chris har ju köpt nå grejs så att vi kan lägga in det vi filmat med kameran på datorn och redigera så att man sen kan bränna ut det på dvd så det ska jag testa. Men Chrisen måste nog ge mig en redigeringskurs först.

Mys på soffan tidigare idag, kolla dreglet




Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback