vaknat på fel sida

Jag har vaknat på helt fel sida idag. Har varit sur sen jag klev upp, tur att Chris for och jobbade för annars hade han nog fått sig några sura kommentarer och han är ju som jag, tänder till direkt. Egentligen vet jag inte varför jag är sur men bara på dåligt humör och söker fel. Jobbigt.

Jag har iallafall varit på kalas och fått tårta idag. Malin fyller 20 år så vi for dit med nå flaskor vin å grattade henne. Efter ett tag kom heeeela släkten hennes och skulle gratta henne, det blev lite trångt i hennes etta så då pös jag hem.

Det har faktiskt inte hänt så mycket idag. Levi har vart go och glad så vi har mest myst på bara, min älsklingskille. Jag har precis nattat honom så han ligger och sover nu.

Ska väl gå å se filmen där som vi egentligen skulle se igår, men tror ni jag somnade? eeeh JA. Chris blev lite sur, han tyckte att han hållt på å fixat så mycket med filmen, dra sladdar så att jag skulle få som jag ville, alltså se i sovrummet, också somnar jag innan han ens hunnit slå igång filmen. Jaja, jag skyller på att jag klev upp med Levi.

Snutten i vällingkoma efter frukosten, Ny napp som han inte alls gillade.



Tårtan, Malin





Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback