dålig på att uppdatera

Jag har inte uppdaterat sen i förrgår ser jag. Iallafall så igår åkte jag och Linda till Älvsbyn och hälsade på Jenny. Hon bjöd på god mat också surrade vi och spelade guitar hero, sjukt kul! Vi gjorde en snabb liten rajd i byn, for förbi Anna en sväng, och sen hem till stan igen. Vi var borta hela dagen tror jag, såfort vi kom hem så var det bara lämna över Levi till Chris också for jag på aerobics.

Efter att vi spelat guitar hero och jag varit på aerobics blev jag så himla sugen på att dansa på dansmattan så jag tog fram den efter att jag sövt Levi. Det är faktiskt ganska jobbigt när man har hoppat runt på den ett tag. Gjorde iallafall fika sen till Chris som han kunde ta med sig på jobbet också gick jag och la mig. Och nu är det morgon igen och jag sitter här. Levi har sovit så bra såå inatt, skönt.

Nejnej nu ska jag läsa nyheterna. hejs




Kommentarer
Från: Jenny

Tack för igår ! :) Dom är så söta !!

2008-12-10 @ 11:24:45
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Från: eva

ser ut som att dom ska smaka på varann:) haha

2008-12-10 @ 22:07:33



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback