dan före dan

Nu är det snart julafton, fast jag kan väl inte direkt säga att jag har så mycket julkänsla. Dagen har spenderats med Becca, min absolut äldsta vän, vi träffades redan på BB. Det har varit bara vi idag faktiskt, Levi fick stanna hemma med pappa. Vi har vandrat omkring i stan och jag köpte en julklapp till Chris från Levi, och efter det åkte vi hem till oss och åt å drack kaffe. Det har varit en supermysig dag med en supermysig kompis.

Nu sover Levi, och jag har lämnat över tvättningen åt Chris. Skönt att ha kvällen fri! Men jag ska ändå gå och lägga mig snart, för imorgon är det julafton och det är en massa saker jag vill hinna, eller, jag vill slippa stressa rättare sagt.

Kommentarer
Från: Elin

Hoppas ni får sen superbra jul, saknar er redan!!!

Syns till nyårs:) KRAM

2008-12-23 @ 21:39:57
URL: http://foretjugo.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback