efter fredag

Nu har vårat främmande farit. Daniel och Kajsa har varit här, vi har ätit god mat, sett på tv och surrat. Blev såklart mycket gravid snack eftersom att dom ska ha barn i april. Daniel är faktiskt en av dom absolut bästa vännerna som jag har och någonsin har haft och det är alltid så kul att få träffa honom och Kajsa. Och vet ni? jag fick känna flera sparkar ikväll. Vi har ju sagt att vi endast ger julklappar till barnen eftersom att jag och Chris har så många familjer, så kajsa och daniel fick en julklapp till magen, blöjor, en mobil och en nappflaska. Jag har haft en supermysig kväll iallafall! Nu ska jag sova så jag orkar upp med Levi imorgon, GOD NATT!



Jag och Danne



Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback