flytthjälp

Levi har sovit jättedåligt inatt, oj vad det har kliat i munnen, jag tyckte så synd om honom. Han låg med en nappflaska med kallt vatten i munnen, det verkade han tycka var skönt. Som tur var så har Chris varit uppe i natt för att vända dygnet nu när han ska jobba natt så han har varit med Levi så att jag fick sova.

Vi klev iallafall upp vid sju, gjorde oss iordning och åkte iväg till Luleå för att hjälpa Anna och Henke att flytta. Så vi har packat och burit. Jag och Henke körde bilen med släp vidare till Älvsbyn sen, och det var inte roligt kan jag lova. Vi fick köra 50 km/h hela vägen för det var så sjukt halt och sen snöade, haglade, regnade och var dimma om vart annat. Levi åkte minibuss med Anna, det kändes säkrare så.


Nu är vi tillbaka hemma. Chris mamma är här och ska övernatta i Levi`s rum. Hon har badat Levi och nu sitter dom och kollar i en bok. Får väl se om vi ser en film ikväll kanske, Levi verkar då trött nu så han får lägga sig tidigt ikväll.



Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback