första december

Första december idag då.. Vi klev upp samtidigt hela familjen idag, tog en promenad och rastade hunden och sen åt vi frukost. Vi handlade på elgiganten, gissa vad?? en systemkamera såklart!!!!! Så nu är mitt liv komplett haha. Jag har suttit och väntat ett bra tag på att batteriet ska ladda klart och nu har jag äntligen tagit massa kort!

I eftermiddag har jag sett lite gossip girl, Levi har sovit toklänge och det är ovanligt för att vara han faktiskt, nuförtiden brukar han inte sova så länge men han var väl trött.

Ikväll ska jag på aerobics, wihooooooooooo




Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vilka fina bilder, han verkar ju galen i majskrokar din lilleman.

2008-12-01 @ 22:43:02
Från: Elin

Lyckost dig!! Det blir så sjukt fina bilder med den:)

2008-12-01 @ 23:07:23
URL: http://foretjugo.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback