helgen

Fredag var vi hos Chris moster och hennes karl, åt mat och killarna bastade medans vi tjejer var med Levi och surrade på.


Lördag gjorde vi ingenting speciellt, Levi sov tokdåligt så jag var helt död hela dagen. Vill ni höra något knäppt? Jag och Levi klev upp kring 7 på morgonen, och efter nån timma somnade vi båda två på soffan, och sen vaknar jag av att jag står i hallen och håller i Levi, jag måste ha gått i sömnen.

Söndag, idag alltså så vaknade jag helt utvilad klockan 8.15. Levi har sovit hur bra som helst och jag hoppas hoppas att det fortsätter så. Jag och Elin gick ut och handlade inför lilla julafton, som vi haft idag tillsammans med Chris pappas familj. Köpte julmat som vi sen lagade och åt tillsammans, också öppnade vi klappar. Levi fick en resesäng, en leksaksvagn, speldosa och en byggleksak plus att vi fick ett presentkort på HM med en rätt stor summa pengar på. Efter julfirandet var över och gästerna åkt hem följde jag och Levi med Elin till bussen, var gode kallt på vägen hem så vi joggade lite.

Nu har jag och Levi stökat undan här hemma och Levi ska snart sova, då ska jag plocka undan ännu mer och se lite tv tänkte jag. Jag älskar verkligen att ta det lungt och se tv på kvällarna.

bilder kommer om en stund för nu ropar ministern

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback