hemma igen

Jag har varit så sjukt trött idag. Inte bara idag föresten utan alla dagar som vi varit i Arjeplog.. Chris har fått gå upp med Levi trots att jag lovat honom sovmorgon, imorse mumlade jag visst något om att han måste gå upp och sen sussade jag vidare så sött. I bilen påväg hem slumrade jag till också, trots mina lååånga sovmornar och tidiga kvällar. Levi sov hela bilresan hem också så det är inte bara jag som är trött.

Vi stannade iallafall i Arvidsjaur och åt pizza (oväntat?) Jag börjar vara gode less pizza nu faktiskt. Vi packade upp direkt när vi kom hem och det känns skönt att ha det bortgjort. Annars brukar jag lämna all packning framme och då är alltså allt man använder dagligen nerpackat så då får man gå och leta i en väska såfort man ska ha något.. Jag har iallafall tränat ikväll. Aerobics vart det och vi var hela FYRA stycken på passet. Jag tog korpens vårschema också och jag ÄLSKAR det!! Det finns minst ett roligt pass varenda dag som jag vill gå på, så nu blire träning för hela slanten.. Jag kommer ju troligtvis inte kunna träna så mycket alls på 1½ år sen med start i höst så jag får väl försöka mätta mitt träningsbehov så gott det går.


Nu ska jag och chris mysa i soffan och se en film. Sjukt skönt att vara ensamma för första gången på nästan två veckor tror jag.




Levi har börjat resa sig upp med hjälp av möbler



Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback