Hemma Onsdag

Jasi, jag har inte så mycket att säga om dagen. Jag och Levi har tvättat lite, lekt, tagit kort och inte så mycket mer.. Jag har knåpat lite i photoshop som ni kanske ser. Sen har vi varit och handlat.. Intressant ja.

Nu ikväll har jag varit på step, och jag var totalt VÄRDELÖS, stod mest och såg på men till mitt försvar så var det inget nybörjarpass utan det var hopp å hej å snurr å runt å jaa.. ni kanske förstår. Men jag ska dit nästa vecka igen, jag kanske fixar nåt steg då.. eller gången efter det. Jaa, nån gång borde jag ju klara det.

Nu när jag kom hem så låg Levi och sov, gullsnutt. Men lika bra är det för imorgon ska vi upp tidigt.



Kommentarer
Från: Linda

finkille!

2008-12-03 @ 21:28:57
URL: http://lindta.blogg.se/
Från: Elin

RE: haha, men du är så bra på det där med bantingsformer och PEPPA/STÖTTA folk:) Du får starta en ny blogg om sånt. Du är guld vännen. Kram

2008-12-03 @ 22:34:21
URL: http://foretjugo.blogg.se/
Från: emmae

vilken mysig liten tomte du har där :D

2008-12-03 @ 23:59:05



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback