Levis farfar

Dagen har spenderats hemma hos Chris pappa, Levis farfar. Vi har byggt ihop lite möbler tillsammans och umgåtts. Vi har varit där hela eftermiddagen/kvällen så vi åt middag med dom också. Vi började inte fara hemåt förens typ 20, så jag kan säga att det var en gode trött liten Levi där på slutet. Vi tog hem Levis julklappar därifrån också, två STORA paket. Spännande spännande ;)

 Jag är också toktrött nu så jag ska gå å kojsa strax. Så säger jag iofs alltid också slutar det oftast med att jag går och ser tv och inte somnar förens flera timmar senare.

Godnatt!

Levi och faster Alexandra



Kommentarer
Från: Linda

spännande, spännande att se vad som gömmer sig där i. tror du att du kan hålla dig till julafton? :d

2008-12-18 @ 21:35:50
URL: http://lindta.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

En sånn där tjusig stol som man sätter fast i bordet har Freija också, fast hos mormor ; )



Det var en grej till tvn i paketet... hehe.

2008-12-18 @ 21:42:28
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback