lördag

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi tog en promenad in till stan förut idag, Levi fick åka pulka för det är så tungt att gå med vagnen när dom inte plogat. Han satt iallafall bra i pulkan, och kul verkade han ha för han satt å jollrade på. Annars jaa.. Jag gick och la mig på eftermiddagen och vaknade nu ikväll, jag är så dum som alltid sitter uppe lite längre än vad jag borde och sen måste man ha en dag för att ta igen sig, också blir det en dag då vi för en gångs skull är hemma tillsammans.

Nu har vi sett faddergalan en stund. Också lite handboll.. Jag hatar att se på sport, hur tråkigt som helst, så jag har mest suttit och frågat "kan vi inte byta kanal nu". Som tur är så har vi massa godis och chips kvar sen igår så jag ska fortsätta smaska på det. och se lite tv med Chris innan jag somnar igen.



Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Hehe, Freija har också åkt pulka både idag och igår. Så smidigt när det inte är plogat någonstans och en jäkla massa snö har de ju hunnit komma.

2008-12-13 @ 21:51:37
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback