lördag

Jag fick sova en timme längre än vad Levi ville imorse, Chris var snäll och var uppe en stund extra efter att han kom hem från jobbet imorse, har inte jag världens bästa karl? Jag steg iallafall upp klockan 8 och sen har jag och Levi varit ute, vi tog en promenad in till stan och handlade och hämtade ut ett paket från buzzador, ätklar gröt till Levi innehöll det, 16 förpackningar tror jag att det var.

När vi kom hem så var Levi hungrig förstås, han fick smaska på en smörgås medans jag gjorde omelett åt honom. Han tyckte det tog länge mellan tuggorna för morsan skulle ju förstås ta kort, så snutten tog saker i egna händer.



Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Kolla datumet på den där gröten, för min gick ut nu i december.

2008-12-06 @ 15:15:42
Från: Linda

duktig kille!

2008-12-06 @ 15:20:21
URL: http://lindta.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback