Luleå

Igår tog jag och Linda en tripp till Luleå, storhandlade och kollade runt och så, åt på max. Levi var en riktig snackis och skrikit glada skrik som tusan och folk tittade på honom och log, det är inte ofta han gör så när man är ute bland folk men igår fick han nåt för sig.

Malin och Kg kom hit och hjälpte mig sätta upp allt julpynt som jag köpt, det blev tokbra! Tack för att hjälp! Känns som om jag inte ritkigt vet vad jag ska skriva.. Känns ofta så nuförtiden men det kommer väl annars blir det kanske mest bilder.


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, Levi ligger och sover i vagnen just nu. Vi är hemma hela familjen, mysigt!


Levi kollade in granen imorse



Kommentarer
Från: Elin

Å va tjusigt!:) Lillplutten.

2008-12-12 @ 17:13:37
URL: http://foretjugo.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback