modevisning, pålsträsk och jobb

Efter att vi gjort oss klara för dagen så gick jag och Levi till stan och mötte upp Linda och Harry, sen promenerade vi till källbo för där var det modevisning. Dom hade gjort det himla lyxigt, fått låna röda mattan från havsbadet, hårstudion hade stylat gamlen och massa sånt!

Linda och Harry



Harry, Malin och Levi


Efter källbobesöket kom Chris och hämtade oss, också åkte vi och hälsade på min pappa, hans fru och min lillasyster. Vi åt middag där, köttfärsås och spagetti för dom som var intresserade haha. Levi fick en present av moster Emma, ett jättefint täcke som hon sytt själv, helt otroligt hur duktig hon är!! Vi var tvugna att fara direkt efter att vi ätit för då skulle jag iväg och jobba. Så nu ikväll har jag jobbat tre timmar, Malin jobbade också så efter jobbet vad hon snäll och skjutsade hem mig, men först for vi på coop och jag köpte godis och cheeseballs å sånt gottigott för över 100 kronor, så nu ska jag och Chris se en film och käka karra ;)


Min pappa och Levi



 Min andra hälft, Chris



Levi öpnnar paket (= prasslar med pappret)



.. Smakar på pappret



Emma och Levi




Kommentarer
Från: Minna

Naw, så söta! :)

2008-12-07 @ 00:26:39
URL: http://minnaadahl.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback