Nyårsafton


Jag ser att läsarantalet minskat betydligt idag, gissar att inte så många sitter vid datorn just nu som nördiga jag gör.

Vi har iallafall haft fullt upp idag. Levi har haft det ganska jobbigt.. För det första har han varit vaken väldigt mycket inatt, sen så vaknade jag vid femtiden av att han låg och jollrade och sen hade han gjort ett kalas i brallan. Han brukar aldrig göra ner sig på natten men inte tänkte jag mer på det, bytte blöja och sen somnade vi om till klockan 7. jag och Levi låg på soffan och myste på förmiddagen, jag kollade på en film på family kanalen, och oooj vad jag grinade. Eight below hette den.

Levi bajsade flera gånger på förmiddagen, hela fem gånger innan klockan ens var 12. Vi åkte iallafall in till stan och handlade, sen så bytte jag abbonemang från halebop till telia så det tycker jag att alla ni andra också ska göra, flirt flirt ;) Hem till min mamma iallafall och lämna Levi, och sen vidare till Älvsbyn hem till goda vänner, vi åt en god middag tillsammans också har vi spelat guitar hero och idol karaoke. Det blev en tidig kväll för mig, så jag är hemma hos min mamma nu igen och här ska jag spendera natten. Levi har somnat så jag hann inte säga godnatt till honom, han ska sova med mamma så jag får träffa honom imorgon.

Tillbaka till bajset nu då också, Levi har hitills bajsat mellan tolv och tretton gånger idag (intressant, jag vet). Jag gissar att det är tänder på G.

Nu ska jag och brorsan spela lite sen är det natti natti för min del!



Bilder kommer imorgon

Kommentarer
Från: Johanna

Jag satt också rätt mycket vid datorn på nyårs :P men nu efter årsskiftet har inte mina inlägg som jag skrivit kommit upp.. hmms?

2009-01-02 @ 00:33:13
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Säkert gaddar på g. Här lyser dem fortfarande med sin frånvaro.

2009-01-02 @ 09:57:54
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback