sådärja!

Då var bilen hämtad, så nu är bromsklossarna bytta. Linda var som sagt snäll och skjutsade mig och Levi. Efter det så åkte vi till barnens hus, kollade på ett "tak" eller vad man ska kalla det till city vagnen vi har, snutten sitter så oskyddat i vagnen annars och vi använder den endå ganska mycket. Jag tror att han ska önska sig ett sånt i julklapp.

Vi bestämde oss iallafall för att åka en sväng till Älvsbyn, Malin ville följa så vi hämtade henne och sen åkte vi iväg, hälsade på Karin en sväng och sen for vi och åt mat hos min farmor och farfar, jag fick skötväskan fixad av farmor, hon fick väl sy ca tre stygn så det var inget större arbete men det var snällt av henne. Min farfar vaggade Levi i bilbarnstolen och han var så trött så han somnade bums.

Sen var det bara hem hem hem, jag kan säga att Levi var inte det minsta nöjd i bilen påväg hem, jag fattar inte vad han har fått för sig då han inte vill sitta i bilbarnstolen, men förhoppningsvis går det över snart. Malin hade en tid att passa och jag och Levi hade lite att fixa här hemma.

Snutten har somnat nu och jag tänkte gå och se lite tv. Det är så skönt att få lägga sig på kvällen efter att ha varit igång en hel dag!


Ledsen kille





Kommentarer
Från: Evelina

Jaha, hade fan för mig att du hade flyttat hit igen ;p Men vad kul att du trivs där :) Ja men jag addar dig på msn nu :)

2008-12-05 @ 23:07:57
URL: http://loon.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback