Snart julafton

Gårdagen spenderades inne i stan, jag och Levi tog en promenad dit och strosade runt innan vi träffade Älvsby-brudarna! Var längesen jag träffade alla så det var kul. Vi köpte lite småsaker, Levi fick blandannat en slips (jag härmar dig linda) som han ska få ha imorgn. Sen gick vi hem och jag kastade i mig krubb också hämtade vi upp Malin på vägen till Stina där vi hälsade på.

Natten har varit riktigt bra. Jag har testat en "sovametod" som verkar funka väldigt bra på Levi. Ni får veta sen vad, jag vill först se om den hjälper. Levi bestämde sig för att inte bara sova bra under natten, utan dessutom ta sovmorgon så jag vaknade upp utvilad imorse. Vi klev upp samtidigt hela familjen och åt frukost tillsammans, så mysigt!!


Nu ska jag och Levi ut på äventyr igen. inte en lugn stund här inte!





Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback