sovmorgon

Så skönt, chris steg upp med Levi så jag låg i sängen till 10. Inte illa pinkat, nu har man tagit igen sig. När jag steg upp gav jag Levi gröt, sen fick han vila lite. Jag har suttit och sett ice age 2 medans, rolig film! Snutten fick ett bad av pappa, han älskar verkligen att bada, tur är väl det! :)

Nu har Levi precis fått lunch, fiskbullar testade vi och det gick väl ner men inte gapade han särskilt stort inte. Nu håller Chris på att laga lunch till oss. Jag tänkte egentligen fara och träna lite men Chris ville att jag skulle vara hemma med dom så det blir så, så mysigt att ha en hel helg tillsammans.

Nu säger Chris lite titt som tätt "tack för att du hjälper till med maten gumman"  så det är nog bäst att jag går :)





Sitter och väntar på badet






Kommentarer
Från: Linda

sötrumpa! :]

2008-12-14 @ 22:34:26
URL: http://lindta.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback